wtorek, 4 lipca 2017

Jak tanio podróżować?



Z góry zaznaczam, że pominę tu takie rzeczy, jak chociażby podróż stopem. Nigdy się nie odważyłam na dłuższą podróż tym sposobem, więc nie będę w ciemno sugerować, że to fajne i bezpieczne. Serce w przełyku miałam podczas mojego jedynego doświadczenia ze stopem – przejechanie 10km z kobietą w średnim wieku, a ja i tak przy każdym zatrzymaniu samochodu wypatrywałam porywaczy, którzy za chwilę mnie złapią i zakneblują.


Wracając do tematu: jak tanio podróżować?


Moim ulubionym sposobem jest wyszukiwanie okazji na stronach tanich linii lotniczych. Jeśli nie sprzedały im się wszystkie miejsca to istnieje duża szansa na to, że kilka dni przed planowanym lotem będą się chcieli pozbyć wolnych siedzeń nawet za 50zł. Także spakowane walizki w gotowości i czekamy! J Kilka razy udało mi się załapać na takie loty i byłam zachwycona, bo przeważnie przelot jest najdroższym elementem podróży.

Sprawdź też:

http://www.baza-firm.com.pl/reklama-i-marketing/lublin/bpm/pl/350056.html

1 komentarz: